Kundekort inkasso

Kundekortet inneholder all informasjon om enkeltkunder, inkludert hvilke inkassosaker du har på kunden og eventuelle notater du har lagret.

Kontakter og filer

Under KONTAKTER kan du skrive inn nye, samt redigere og slette kontaktpersoner dersom kunden er en firmakunde. Denne knappen finnes kun på bedriftskunder, ikke privatkunder .

Det er «Firmaets e-postadresse» som automatisk blir brukt når du skal sende inkassodokumenter.

Gjøremål og notater

NOTATER lar deg skrive ned ekstra informasjon om hver kunde.

GJØREMÅL er en praktisk funksjon for å legge inn påminnelser til deg selv, knyttet til kunden. For å få tilgang må du oppgradere til Conta Pluss. Når du registrerer et gjøremål kan du velge om du vil bli varslet på e-post på et gitt tidspunkt, eller bare se det forfalte gjøremålet i en liste på startsiden.

Husk å merke gjøremålet som utført når du er ferdig med det! Det gjør du enten ved å gå til detaljene for gjøremålet fra gjøremålslisten på kundekortet, eller i listen over forfalte gjøremål på startsiden.

Du kan også laste opp FILER som hører til kundeforholdet, for eksempel avtaler og kontrakter. Denne funksjonen krever Conta Pluss.

Kredittsjekk

Ønsker du å kredittsjekke kunden med Conta Kredittsjekk, kan du klikke på knappen KREDITTSJEKK KUNDEN. Les mer om hvordan du kredittsjekker her. 

Var artikkelen nyttig? like moderate dislike
Relaterte artikler

Abonner på Conta nyhetsbrev

Abonner på nyhetsbrevet fra Conta og hold deg oppdatert på nye funksjoner, samt nyttige tips og triks.