Gratis webinarer fra Conta - Lær om regnskap, skatt og mye mer!

Driftsmeldinger

Problemer eller spørsmål? Send en melding til kundeservice.

23. september 2021

Grunnet en feil hos en ekstern leverandør får kundeservice ikke sendt ut e-post fra systemet. Vi mottar fortsatt alle e-poster dere sender, men det kan ta litt lenger tid enn vanlig å få svar. Chat fungerer som normalt.

Problemet ble løst hos leverandør ca. kl. 13:00.

31. august 2021

Vi har for tiden problemer med sakssystemet som kundeservice bruker. Dette gjør at chat er nede, og vi får dessverre ikke svart deg så raskt som vi vil.

Problemet er per kl. 9:30 løst av leverandør.

23. april 2021

Vi opplever for øyeblikket avbrudd i tjenestene til Conta. Det jobbes iherdig med problemsøking og fiksing.

OPPDATERING: Problemet er per kl 17:00 løst og ting skal være oppe og gå igjen. Vi beklager nedetiden for alle våre kunder og ønsker alle en god helg.

01. februar 2021

Vi opplever for øyeblikket problemer med å logge inn i Conta med Internet Explorer 11. Vi er på saken, og enn så lenge kan du logge deg inn i en annen nettleser. Beklager ulempen!

Problemet er nå løst.

05. januar 2021

Grunnet en teknisk feil har enkelte brukere fått dobbelt opp av fakturaen i forbindelse med fornyelse av abonnementet sitt.

Vi beklager på det sterkeste for ulempen det medfører, og gjør alt vi kan for å finne feilen og svare på henvendelser så raskt som mulig.

Problemet er nå løst.

04. desember 2020

Vi har dessverre store utfordringer med chatløsningen i Conta, og har derfor valgt å deaktivere tjenesten til vi får rettet opp feilen. Dette betyr at det ikke vil være mulig å nå kundeservice dirkete via chat inntil videre, men send oss gjerne en e-post på kundeservice@conta.no så svarer vi så raskt vi kan.

Problemet er nå løst.

02. oktober 2020

Superraskt oppgjør (fakturasalg) fungerer ikke for øyeblikket på grunn av problemer hos en underleverandør av Easybank. De jobber med å løse det.

Problemet er nå løst.

16. september 2020

Det har dessverre oppstått problemer med å sende eFaktura fra systemet på grunn av tekniske problemer hos en av underleverandørene våre.

De eFakturaene som har blitt sendt fra Conta mellom 14. og 16. september 2020 ligger i kø og vil sendes automatisk så snart tjenesten er oppe og går igjen. Du trenger med andre ord ikke å foreta deg noe hvis du har prøvd å sende eFaktura i denne perioden.

Problemet er nå løst.

Abonner på Conta nyhetsbrev

Abonner på nyhetsbrevet fra Conta og hold deg oppdatert på nye funksjoner, samt nyttige tips og triks.