Driftsmeldinger
Problemer eller spørsmål? Send en melding til kundeservice.
05. januar 2021
Grunnet en teknisk feil har enkelte brukere fått dobbelt opp av fakturaen i forbindelse med fornyelse av abonnementet sitt.
Vi beklager på det sterkeste for ulempen det medfører, og gjør alt vi kan for å finne feilen og svare på henvendelser så raskt som mulig.
04. desember 2020
Vi har dessverre store utfordringer med chatløsningen i Conta, og har derfor valgt å deaktivere tjenesten til vi får rettet opp feilen. Dette betyr at det ikke vil være mulig å nå kundeservice dirkete via chat inntil videre, men send oss gjerne en e-post på kundeservice@conta.no så svarer vi så raskt vi kan.
Problemet er nå løst.
02. oktober 2020
Superraskt oppgjør (fakturasalg) fungerer ikke for øyeblikket på grunn av problemer hos en underleverandør av Easybank. De jobber med å løse det.
Problemet er nå løst.
16. september 2020
Det har dessverre oppstått problemer med å sende eFaktura fra systemet på grunn av tekniske problemer hos en av underleverandørene våre.
De eFakturaene som har blitt sendt fra Conta mellom 14. og 16. september 2020 ligger i kø og vil sendes automatisk så snart tjenesten er oppe og går igjen. Du trenger med andre ord ikke å foreta deg noe hvis du har prøvd å sende eFaktura i denne perioden.
Problemet er nå løst.