Gratis webinarer fra Conta - Lær om regnskap, skatt og mye mer!

Hvordan administrerer jeg abonnementet mitt?

For å administrere abonnementet ditt, må du logge inn på brukeren din i Conta. 

Bytte abonnement

Ønsker du å bytte mellom abonnementene Standard og Smart, må du gå til INNSTILLINGER og MINE KJØP. Trykk på de tre prikkene ved siden av det aktive abonnementet ditt for å endre. 

Avslutte tilleggstjeneste

For å avslutte Salg, Bankintegrasjon eller Næringsspesifikasjon, gå til INNSTILLINGER og MINE KJØP, scroll ned til VALGFRIE TILLEGG og trykk «avbryt». Gjør du det senest dagen før fornyelsen blir du ikke fakturert for en ny periode.

Avslutte abonnement

Vil du avslutte abonnementet og slette virksomheten fra Conta, gjør du det i ved å gå til INNSTILLINGER og trykke SLETTE VIRKSOMHETEN.

Da vil du få spørsmål om du ønsker å aktivere skylagring. Etter
bokføringsloven 13§  er du pålagt å oppbevare sendte faktura og bokførte bilag i 5 år. Dersom du ikke vil aktivere skylagring trykker du på VIDERE. 

Velg grunnen til at du ønsker å slette kontoen i Conta. Deretter legger du inn e-postadressen din. Det er denne e-posten du vil motta all regnskapsdata du er pliktig til å lagre. NB! Ikke kunder og leverandører. 

Virksomheten må slettes før en ny abonnementsperiode og du mottar ny faktura. 

Jeg får ikke til å slette virksomheten min, hva gjør jeg? 

Hvis du ikke får til å slette virksomheten din har du utestående krav hos Conta. Det kan for eksempel bety at du prøver å slette virksomheten etter du har mottatt en ny faktura fra Conta. Dersom dette skjer kan du ta kontakt med kundeservice

Var artikkelen nyttig? like moderate dislike

Abonner på Conta nyhetsbrev

Abonner på nyhetsbrevet fra Conta og hold deg oppdatert på nye funksjoner, samt nyttige tips og triks.